Skriv din beskrivning här!

to show love should be obvious

Usch jag behöver lov, jag mår psykist dåligt och sover jättedåligt för att jag är så stressad av skolan. Har inte så mycket igentligen men jag är så himla skoltrött och det känns som om det är mer att göra än vad det är.. Behöver lov nu, skönt att det är helg imorn iallafall! 
 
Idag är det alla ♥ dag, så himla patetisk dag.. haha säger jag som är singel. Nej men varför ska man behöva ha en dag som man ska visa extra mycket kärlek? det är något man ska göra hela tiden enligt mig. Tycker denna dag är så himla överskattad men det är min åsikt fast jag ska inte klaga.. fick faktiskt fondue  på en torsdag ;) Nu ska jag plugga en stund, försöka smälta all mat och sen ska jag ta en sjukt lång dusch.. because i deserve it! puss ooo kram
 
 
 
Tumblr_mi83durvcf1s3gaoko1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback