Skriv din beskrivning här!

Like a bullet your love hit me to the floor

Har lite bildbrist at the moment, så bjussar på en oldie när solen lös in i rummet.. lovely! Kom hem från gymmet för nån stund sen.. asså det går inte att vara seriös när man inte är taggad.. . Hahaha jag välte en rygglyftsställning och precis innan hade Amanda frågat '' tror du att det går att välta dom här?'' och jag bah '' nej tror inte det''. Efteråt köpte jag med mig en sallad från ica.. (ni vet självplock?) som jag käkade nyss, jesus fett gott. Väntar iallafall nu på att mamma ska komma hem med plasthandskar så att jag kan ha färginpackningen utan att få röda händer.. Men vi hörs senare, puss&kram hela dan!♥


Nu är vinnaren dragen, kika in och kolla om det just blev DU och DIN blogg som vann en hel veckas länkning på min blogg! :D Tack för att du deltog, KRAM Direktlänk: http://sariis.blo.gg/2013/february/vinnaren-av-tavlingen.html#comment

2013-02-26 · 16:49:06

sv: Åh tack vad glad jag blir!!
Hoppas du kommer stanna kvar på min blogg! är allt bra? :)

2013-02-26 · 17:06:24

sv: Åh tack vad glad jag blir!!
Hoppas du kommer stanna kvar på min blogg! är allt bra? :)

2013-02-26 · 17:07:22

sv: nja sådär.. vad gördu? :)

2013-02-26 · 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback