Skriv din beskrivning här!

jag vill inte plugga, ge mig lov

haha de senaste tre inläggen tror jag, innehåller mat.. haha that's the way we do! Nej men kom hem för en stund sen och ska sätta mig och plugga SO nu.. igentligen vill jag bara lägga mig och sova.. känner just nu att jag hatar min SO lärare som ger oss två inlämningsuppgifter samma vecka som vi har Nationella, Hon är schyst eller inte.. Men ska tvinga mig att plugga nu, har bara en och en halv uppgift kvar, hahah så känner jag på det.. Ha en bra söndag, puss&kram 


Nu är helgens blogg utsedd kolla om det blev du! <3

2013-02-10 · 17:50:30

Dom är köpta på skopunkten för 400 kr. :)

Svar: Tack ! :D
None None

2013-02-10 · 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback