Skriv din beskrivning här!

I need summer NOW

Jag satt och pratade med en utav mina kompisar i veckan om hur att allt är så mycket bättre på sommaren. Man mår så mycket bättre på sommaren, man är brun, håret är blekt, man är ledig, kan vara uppe hur länge man vill,  man är inte stressad och för att inte tala om de underbara sommarkvällarna ute med vännerna, listan kan bli lång så för att sammanfatta: allt är helt enkelt bättre på sommaren! SÅ. GE. MIG. SOMMAR. NU. TACK. 


Åh skulle kunna döda för det där!!

Svar: Same here!
None None

2013-02-01 · 17:27:41

åh va jag längtar till sommaren när jag såg de här bilderna!
sv; tack så jätte mycket! ja allt är bara bra, hur är det själv? :)

2013-02-03 · 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback