Skriv din beskrivning här!

stepping down my high horses

 
Varför är jag så anti Kevin Walker? Han är väldigt charmig måste och verkar supertrevlig och allt det dära men enligt mig är han ingen artist.  Han är en sådan kille som passar bra vid lägerelden med sin gitarr, det blir mysigt liksom! Han går vidare nu idol varje fredag men jag undrar hur många som känner att de skulle köpt hans skiva, alltså de som röstar. Inte så många tror jag, han har puttat ur så många stjärnor ur Idol som är så mycket mer artist än honom enligt mig. Kolla liksom på Erik Rapp, sjukt grym kille som skulle varit vinnarn i idol enligt mig. Men jag vet att det kommer gå bra för väldigt många av idolerna. Visst jag kan låta taskig men jag är bara ärlig, jag skulle aldrig få frivilligt och kolla på Kevin live men jag skulle heller inte se Taylor Swift live men kolla hur det bra det går för henne? 
 
Han vann dessutom igår och ja jag säger Grattis Kevin, stepping down my high horses. Tror till o med jag lärde mig något av mitt inlägg i förrigår, det är Kevins dröm, han vann idol och kommer ha sina glans veckor/månader nu ett tag och jag hoppas han njuter för helt ärligt så har inte han en så säker plats i musikvärlden. Han kommer få kämpa för att vara kvar.  Jag kommer aldrig gilla hans musik eller supporta honom.
 
Folk har hatat mot honom så mycket att jag vill kräkas. Jag har varit lite elak ja, men jag har aldrig kränkt honom som person. Fel walker dog har folk sagt i veckan och det är ju fan hemskt. Tänk att få höra något sånt? det skulle ju göra vem som helst sårad. Kevin har inte gjort något dåligt, han är en jävla fighter och det beundrar jag för jag hade hoppat av idol för länge sen men inte han. Applåder för det.
 
Så med detta inlägg vill jag ha sagt att jag troligen aldrig kommer gilla hans musik men jag hoppar som sagt av mina höga hästar och önskar honom lycka till. Man behöver aldrig älska vad någon gör men vi behöver heller inte hata dem, tror det är dax att vi allihopa mognar och visar respekt istället. Vill du ha respekt så får du ge respekt.


jag får en känsla av att han van för att han spelade fotboll? alla andra hade mer talang liksom

2013-12-07 · 22:58:29

Sv: Vad skönt för dig! Det är riktigt tråkigt när man tagit kort som man är supernöjd med och sen blir dom bara gråa på datorn :/

2013-12-08 · 09:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback