Skriv din beskrivning här!

i need you more then dope.

Idag så öppnade Starbucks officiellt i stockholm, Jag och Siri var inte med på idrotten så vi tog en liten tripp till TC för att ta oss en kaffe där! Väldigt tråkigt bara att det inte fanns så mycket sittplatser och att det inte heller var så mysigt!
 
Jaja 7 dagar kvar till Jul nu, känns ganska overkligt med tanke på vädret! Det nästan känns som vår ibland men det ska jag ju absolut inte klaga på eftersom att snö absolut inte är min bästavän! Det ska bli lite mysigt med jul, få träffa hela släkten igen men samtidigt kommer det smärta lite med jul. Första gången utan farfar, tomhet.


Har också förlorat min farfar väldigt nyligen, någon vecka sedan, kommer bli så tomt :(

2013-12-17 · 21:28:18

söta takeaway muggar!

Svar: Vissst!
None None

2013-12-19 · 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback