Skriv din beskrivning här!

punkt

10 härliga saker
 
- gammal musik 
 
- leenden
 
- känslan efter ett bra gympass
 
- långa kramar
 
- svartvita kort
 
- Långa mornar 
 
- Stockholm 
 
- Oversize stickade tröjor
 
- Blåbär 
 
- Haremsbyxor 
 

large.jpg

 
9 Låtar 
 
- Burn - Ellie goulding
 
- Sandro Silva ft. Quintino - Epic 
 
- Rebecca & Fiona - Union
 
- Aretha Franklin - I say a little prayer for you 
 
- You me at six - Crash 
 
- Envy - Am i wrong 
 
- John Lennon - Watching the the wheels
 
- Miley Cyrus - Wrecking ball 
 
- Beyonce - I was here
 
 
8 saker jag vill göra innan jag dör
 
- Resa jorden runt
 
- Träffa Demi Lovato
 
- Se You Me at six Live 
 
- Starta eget företag
 
- Äta sniglar
 
- Äga minst 10 par Dr.Martens 
 
- Lära mig spela ett instrument
 
- Vara med i ett tjejband
 
 
7 saker jag ogillar
 
- Krossade tomater
 
- snorgröna kläder
 
- Ugnspannkaka
 
- Dryga människor
 
- Mattelektioner
 
- Vita bilar
 
- Att PLL har paus fram till 22 Oktober

large.giflarge.giflarge.gif

 

6 Svenska favoriter på vine

- Hampus Dahlberg 

- Joel

- Lucas Simonsson

- Axel Bjerkland
 
- Jelly 
 
- Random Douchebag
 
 
5 bra filmer som jag sett nyligen
 
- The Internship 
 
- The heat 
 
- Mortal Instruments
 
- The Way Way back
 
- The Bachlorette 
 
 

large.jpg

4 saker jag inte klarar mig utan

 
- Mobilen 
 
- Strumpor ( hata fötter )
 
- Klockan
 
- Min familj & mina vänner
 
 
 
3 saker jag ser fram emot 
 
- Hösten 
 
- Gymnasiet
 
- You me at sixs nya album 
 

large.jpg

 
2 saker jag inte tål
 
- människor som tror de kan allt
 
- färsk ananas ( burk går bra, haha)
 
 
1 person som jag saknar 
 
- Farfar♥


Hej tjejen :)
Vad händer hos dig? :)

Kram.

2013-09-06 · 11:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback