Skriv din beskrivning här!

New chapter

 
Började på gymnasiet i måndags och kan säga att det gått sjukt bra och jag är asnöjd med mitt val! 
 
När jag satt på tåget in första dagen kändes det dock inte lika bra, skakade och funderade på att hoppa av på fel station. Var väldigt nervös med andra ord! Men det släppte ganska fort när man väl börjat prata med några. 
 
Nu dom senaste dagarna så har vi fått träffa lärare, fått våra datorer ( macbook pro <3 ), lunchkort och busskort.  Vi har även gått igenom alla kurserna och det ser faktiskt helt okej ut.. Har bara matte två gånger i veckan så det är ju skönt! Sen har har jag massor av Media produktion och Estetisk kommunikation så det kommer att bli väldigt mycket skapande i bland annat photoshop, löve it! 
 
Det är en ganska annorlunda inställning till skolan nu faktiskt, dels för att jag får göra något som jag tycker är kul och för att jag mår såååå mycket bättre nu än då.. Tror faktiskt att gymnasiet kan bli riktigt jävla bra! Nej nu ska jag byta om och dra mig ner till gymmet innan jag somnar här i sängen, hur det blir med bloggen i fortsättningen är ganska oklart nu men vi hörs väl när vi hörs och om det blir hej eller hejdå får vi se då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback