Skriv din beskrivning här!

Be-You-tiful

Nä men vafan vi kör på lite lugnt, kom hem från skolan runt tre idag.. Slutade dock halv två men missade mitt tåg även fast jag var på stationen, stod nämligen med ryggen mot tåget och hade musik på högsta.. haha så kan det gå! 
 
Jag har nyss fixat mig och håller på att leta efter min plånbok i min svinstia till rum och ja det går ju väldigt bra! Ikväll blir det nämligen bio + middag med mina favorit tjejer för att fira Izabella som fyllde 17 igår, woooho grattis till henne! 1 år kvar till 18, fyfan vad jag är avis menmen den som väntar, väntar aldrig förläänge! Jaja nu måste jag skynda mig lite för ska försöka hinna hem till Izabella innan vi åker, Ha en toppen kväll finisar för det ska jag ha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback