Skriv din beskrivning här!

Baby i love you, i never want to let you go.

konstnär? nej inte riktigt va! Jag önskar att jag kunde rita men det kan jag inte.. bara att göra en chanel logo var ju jobbigt och tog tid.. men vi kan ju alltid låtsas att min bild blev snygg? bra schyyyst!
 
Men men ligger i sängen och lyssnar på never shout never, lite nostalgi sådär! Brukade lyssna på hans låtar hela tiden förut. Om du inte hört någon av hans låtar så tycker jag att du ska lyssna på Trouble, can't stand it , happy och cheatercheaterbestfriend
 
Annars så har jag samlat massa vuxen poäng idag, har städat mitt rum ordentligt och till o med moppat golvet, handtvättat en tröja, diskat ett antal gånger och fixat middag till mig och mammsen. Ska snart sova och sen imorn vid 5 på morgonen så kommer Isabella hit, ska dock bara möta upp henne vid min trapp och sen ska vi sova igen.. Ska kolla klart på TCA som jag började kolla på förut men min data blev som vanligt överhettad och då bestämde jag mig för att rita som ni ser. Godnatt pusssss & kram


Fint!! :)

Svar: haha tack! :)
None None

2013-08-13 · 00:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback