Skriv din beskrivning här!

14 augusti 2013

Haha, det är ofta det slutar såhär när jag ska ta ego-bilder! Men visst är jag vacker? 
 
 Hellloooo my Darlings! Gårdagen spenderades mesta dels med Runniee men också tillsammans Freddie och några andra boys. Vi gick mest runt lite här och var, pratade och hade det allmänt trevligt. Det är faktiskt riktigt skönt och få vara hemma nu innan skolan börjar och bara njuta av de sista dagarna av sommarlovet. Kan ni fatta att om bara 5 dagar börjar jag skolan igen, gymnasiet för att vara mer exakt. Det är så sjukt läskigt och roligt på samma gång att jag nog spricker snart. Aja, idag har jag inte gjort så mycket förutom att träna  (för andra gången denna vecka, stolt över mig själv) och ikväll vet jag inte vad som händer. Vi hörs, PÖÖÖSSSS! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback