Skriv din beskrivning här!

Tandställing

Nu är jag hemma igen men allt är inte riktigt som vanligt...För nu har jag fått min tandställning! Wiiieeeee, vet inte vad jag ska säga om det..det känns typ som vanligt haha. Min dag idag kommer att bestå av att jag ska försöka övertala pappa att hämta en iphone 5 till mig! Är så jävla trött på min mobil och min mobil kamera som suger så skulle verkligen uppskatta om pappa bara sa ja så att vi skulle kunna åka och hämta den. Håll tummarna för mig! Annars så tror jag inte att jag sk göra så himmla mycket idag faktiskt, äta och chilla innan jag får en massa skolarbeten att göra. Men ha det så bra så länge så bloggar jag sen :)
 
Man ser inte så bra men tandställningen är iallafall påååå
 


Svar: Varsågod och tack så mycket och detsamma, haha! :)

2013-04-08 · 15:05:55

fina du,vart jätte bra ju:)

2013-04-09 · 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback