Skriv din beskrivning här!

PizzaaaFruulleeeeeee

Godmorgon! Vaknade för någon timme sedan av att Mamma frågade om jag ville dela en pizza med henne och pappa och det ville jag ju såååååklaart!! Så det vart pizza till frulle/lunch, imorgon när lovet är slut så går jag tillbaka till tränignen och inge godis,glass osv.
Snart så ska jag ta mig en dusch och börja göra mig iordning för att sedan bege mig till mina kusiner för att fira min farbror som fyllt år, då blir det lite mer onyttigheter med kakor och grejer mmmmmmmmmm. Resten av kvällen så ska jag väll bara ta det lugnt kanske fixa lite i mitt rum och packa upp min resväska som jag fortfarande inte har gjort haha. Och just det! Imorgon så kommer jag att få tandställning! Är lite excited faktiskt, ska bli kul att se hur jag ser ut i det och hur det känns att ha det. Jag kommer bara att få på nedre tandraden så det är ganska lugnt, syns inte så mycket ;) Men vi hörs igen lite senare byyyyyyyyeee
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback