Skriv din beskrivning här!

Little Mix

Eftersom att jag inte har så mycket annat att skriva om på källen så kan jag ju alltid tipsa om det jag älskar, Musik! Jag tänkte att så fort jag har lite bloggtorka så kan jag ju alltid slänga in ett litet inlägg om någon bra artist/band och någon bra låt, för eran skull liksom :) Så nu så tänkte jag tipsa er om ett Brittiskt tjej band vid namn Little Mix! Vissa av er har säkert redan hört om dom men för er som inte har det får sig nu något att lyssna på.
Dom är 4 tjejer i 20 års åldern som var den första gruppen att någonsin vinna X factor UK 2011! Little Mix består av Jade, Jesy,Leigh-Anne och Perrie, alla är väldigt Snygga och roliga tjejer med sjuk coola stilar och OTROLIGA röster! Deras musik stil är en blandning av R&B,Pop och hip hop. Dom har ett Album som heter DNA som ni borde lyssna på, man kan tyvär inte lyssna på den på spotify men låtarna finns såklart på YouTube plus att dom har 3 andra bra musik videos ni också borde titta på!
Här har ni deras senaste Musik video som kom ut för 6 dagar sedan! 
Och här har ni min favorit cover med tjejerna. Fick rysningar när jag hörde den och blir lika berörd av deras röster varje gång!
 
Godnatt/Ronja :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback