Skriv din beskrivning här!

Let's Do This Swedish Directioners

Kvaliten på videon är ganska dålig men fan det är bra ändå!
Här har ni den! Det är är en kul grej som vi skulle vilja uppfylla och vi kan inte göra det utan er den 8 Maj så snäääälla hjälp oss att sprida det här! Visa för era vänner, lägg ut på facebook,eran blogg twitter vad ni vill så länge ni hjälper oss att göra den 8 Maj på Friends Arena ännu roligare! Tack så länge och kommentera gärna vad ni tycker och om ni tänker hjälpa oss :)
 
 
Om ni länkar till videon så länkar vi er här på bloggen sen! 


Ha en bra söndag! :) Kika gärna in på min blogg :)

2013-04-21 · 12:36:20

-ja jag är en directioner! ;D Inte långt kvar nuuu

Svar: Nej det är det verkligen inte! Kollade du på videon? om ja, vad tyckte du? :)
None None

2013-04-21 · 13:44:03

-ja det gjorde jag! Kan väl va kul :)

2013-04-21 · 14:17:17

Jag skulle göra vad dom helst för att gå på konserten men jag fick inte tag i biljetter! :( men jag ska helt klart sprida videon!! <3 <3











Svar: Tråkigt :( har du kollat blocket och så? TAACK SÅ MYCKET! säg till när du gjort det så kommer vi länka dig senare, KRAAM!
None None

2013-04-21 · 15:29:05

Skulle va coolt om typ alla gjorde det! :D

Svar: Ja eller hur!? Hjälp oss sprida videon!
None None

2013-04-21 · 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback