Skriv din beskrivning här!

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 fakta om mig själv

1. Jag älskar Mat eller rättare sagt allt som kan ätas och som smakar gott
2. Jag älskar musik, typ alla älskar musik men jag är kanske lite grovare än alla andra haha. Jag är nog en musik älskare. Jag lyssnar på nästan allt, allt från rock,metal core till pop,rnb rapp osv är öppen för allt och jag lyssnar på musik VARJE dag det går INTE en ända dag utan att jag lyssnar på musik. Går nästan ingenstans utan min hörlurar och om jag glömmer dom så känner jag mig naken, det funkar inte utan dom haha.
3. Jag älskar också film, inte så på det sättet att jag älskar att sitta i soffan och kolla utan att jag älskar hur man gör film, speciellt fantasy filmer när det ligger sjukt mycket jobb bakom det hela. Det bästa med DVD är ju såklart filmen men extra materialet/behind the scenes är ändå det roligaste.
4. När jag gör gymnasie omvalet så ska jag välja Musik Produktion/ljudteknik, teater och restaurang
5. Jag är väldigt bra på att komma ihåg repliker ur scener från filmer och på att lära mig och komma ihåg låt texter. Har jag någongång lärt mig en låt text så glömmer jag den inte, åtminstonde inte hela.
6. Jag har en HUUUUGE crush på Niall Horan från One Direction
7. Jag är halv Chilenare, min mamma är Adopterad från Chile
8. Jag är en så kallad ''dreamer'', jag har stora drömmar och jag tror verkligen att om man kämpar hårt nog för sin dröm och aldrig ger upp så kommer den att gå i uppfyllelse. Allt beror på dig och hur hårt du tänker jobba för det.
9. Jag älskar skräckfilmer och Romantiska Komedier
10. Jag har alltid varit en person som gillar att bjuda på mig själv och få andra att skratta :)
 
 


Svar: kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och se om det blev du annars passa på att anmäl dig till den nya tävlingen och få en nya chans:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_14.html Kram Joanna

Svar: Vi tackar! :D
None None

2013-04-14 · 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback