Skriv din beskrivning här!

Äntligen Måndag..

Eller inte, så nu är man tillbaka igen till att gå upp tidigt och sitta på lektioner typ 8 timmar varje dag plus att den här veckan är full med engelska NP och två prov i So och Fysik, hur kul som helst med en hel pluggvecka! NOT. Men ska inte vara så negativ för varje dag som går så kommer vi 1 steg närmare sommarlovet!! Är så jävla sugen på sooool,baad, sena kvälla och att få sova hur länge jag vill och leva livet i 10 veckor! Men det är ju som dom säger: den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Kommer ju också 1 dag närmre Justin Bieber konserten som jag ska på på onsdag! Kommer bli så jävla kul och längtar som faaaaaan! Någon mer som ska dit?
Idag så har jag planerat att jag ska äta lite, kolla på Greys och sedna plugga fram till sju då jag drar ner till gymmet med Moa en stund så bloggandet idag kommer inte bli helt 100 men jag ska försöka klämma in ett inlägg innan jag går och lägger mig.
HAAHAH skön.
Vad tycker ni om 1D videon föresten? Snälla hjälp osssss! det skulle vara hur gulligt som helst! Och om du inte har sett den så finns den typ 2 inlägg ner :)
Ha en fortsatt bra måndag!


Fin blogg du har :)
Vad har du gjort idag?

Svar: VI tackar
None None

2013-04-22 · 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback