Skriv din beskrivning här!

Äntligen Hemmaaaa

Heeeeej! Det var längesen!! Nu så är jag och Ellen änligen hemma igen och uppdateringen kommer bli som förut, helt liiite bättre. Känns skönt som fan att äntligen få vara hemma och sova i min egen säng, sov som en kung inatt! Känns också jävligt skönt att få vara hemma i sverige nu när det är så fint väder. London var en jätte gullig stad med bra affärer, jätte trevliga människor och gulliga dialekter men Sverige Stockholm är nog där jag hör hemma :) Längtar tills jag kommer dit igen fast med min lilla Family!
Nog om det. Åt upp frullen för en liten stund sen och ska snart duscha och göra mig iordning för att sedan vid två åka ner till rönninge och fika med Moa och Ellen i vårsolen, myyyyyyyyyyyssss. Har saknat Moa jääääätteee mycket och hon ska få äran att ta emot sina pressenter från oss!
Slänger väll ut en outfit bild eller något liknande innan jag går, Hejdååå
 
 
Jävligt skönt att få vakna upp i min egen säng med massa kuddar och 3 täcken och såklar som Ellen sa, inga äckliga rostmackor med marmelad och i mitt fall nutella på haha :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback