Skriv din beskrivning här!

30 dagars lista

 
Dag 2-Morgon Rutiner
 
På vardagar när det är skola så brukar jag seeega mig upp ur sängen, gå på toa och sedan kolla mig själv i spegeln i 100 år vet inte varför haha, sen så klär jag på mig, sminkar mig och äter frukost. När det är klart så beger jag mig till skolan och kommer troligtvis 5-10 min försent..Standard.
 
På helger så brukar jag ligga kvar i sängen ett tag och kolla instagram,twitter och facebook eller så brukar jag kolla lite på tv, Jag har en tv i mitt rum så har fortfarande inte rört mig från sängen. Sen så brukar jag gå upp på toa och ännu en gång kolla mig i spegeln ett tag och efter det så gör jag frukost och käka den antignen framför
tvn eller datorn!
 
 


Har startat en frågestund på min blogg nu, in och ställ några frågor! Kram :)

2013-04-07 · 17:20:04

Min helgrutin ser precis likadan ut!

2013-04-07 · 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback