Skriv din beskrivning här!

10 April

Det blev ingen gym träning idag, har haft sånna jävla humör svängningar idag så jag pallade verkligen inte gå ner dit och köra gärnet den här gången. Gick istället ut på en 40 min promenad med Pappa och Robin(min lillebror) och det var skit skönt att får röra på sig lite lagom i solen och få lite frisk luft istället för att stå inne på det svettiga gymmet. Så ja det var skit skönt men drar nog ner till gymmer imorgon efter skolan och kör! Sen jag kom hem från prommenaden så har jag ätit och kollat på Greys och nu så ska jag hoppa in i duschen för att sedan göra mig en lite fruktsallad och kolla på ännu mer Grey's Anatomy, bästaaa serien! Alla borde ta sig en tit och ge det en chans för det är huuuuur bra som helst. Har redan sett alla säsonger förutom den som gå på tv nu och har börjat om igen på säsong 1 för att det är så jävla braaa!
Ha en trevlig kväll!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback