Skriv din beskrivning här!

sicktwisted're back

Heeej sweethearts! Den här pausen har varit mer än nödvändig. Det har varit alldeles för stressigt eftersom man haft så mycket i skolan och ovan på det stressat för att man inte vet vad man ska välja för gymnasium. Men nu är vi båda tillbaka dels för att allt lugnat sig nu och för att vi båda saknat att blogga! Aja, ska väl berätta lite om min dag. Efter skolan åkte jag och Ronja tillsammans med grabsen till skärholmen för att titta lite i butiker eller egentligen ge killarna en massa klädtips eftersom de inte har världens bästa klädsmak. Sedan hamnade vi hemma hos Anders med en skräckfilm! Hahah, det bästa är ju att grabsen är så sjukt rädda! Det har helt enkelt varit en ganska chill fredag! Ska sätta på ytterligare en film och krypa ner i sängen eftersom jag är sjukt trött. Kyssssar!♥
 
Eftersom jag själv tycker dem här bilderna här väldigt attraktiva bjuder jag på dem ännu en gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback