Skriv din beskrivning här!

We all get addicted to something that takes away the pain

 
 
Hej på er! Ledsen för att jag bloggar så uselt men mitt humör är en riktig jävla berg o dalbana, Vet inte riktigt om jag är deprimerad eller glad.. Haha whatever jag är glad idag iallafall! Igår sov jag hos Ronja, det var mys.. Vi tittade på this means war med min sugardaddy Tom Hardy, yummi! Sen imorse drog vi till Nacka Forum och shoppade.. Fick med mig massa finingar! Vi käkade sushi och så kom Ellen dit!  Hittar inte kameran i mitt stökiga rum så jag fottar min shopping imorn! Ska snabbstäda undan alla kläder och sen blir det sleepover hos Ellenpellen med Rååånja också! Vad ska ni göra denna lördag? pusssen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback