Skriv din beskrivning här!

mens kan seriöst gå och DÖ

Hej alla fina! Hoppas ni mår betydligt bättre än vad jag gör just nu. Skulle vara duktig och träna med Ronja idag även fast jag hade lite smått mensvärk men så blev det bara värre när jag satte igång och trände av någon konstig anledning. Fick seriöst en nära döden upplevelse där, jag trodde på rikitgt att jag skulle dö. Mamma fick i alla fall komma och hämta mig och som om min jävla mensvärk inte var jobbig, sydde jag också utav alla smärta! Ursh, har aldirg i hela mitt liv varit med om något sånt. Kommer ganska högt upp på listan utav det värsta jag varit med om under hela mitt liv, det kommer nog till och med på 1:a plats! Ska försöka få i mig något litet eftersom jag har en tom mage, kyssar!
 
 
 
 
 
 
 


´sv: tack detsamma! :D

2012-12-02 · 15:23:59

sv; detsamma :)

2012-12-02 · 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback