Skriv din beskrivning här!

Is it okay if i just lay here with you?

Hej på er darlings! Kom hem från skolan strax efter fyra men har tränat som en galning på all i want for christmas som jag ska sjunga imorn på Lucia.. höhö märkte idag när vi hade genrep att jag typ inte kunde den.. haha! Men den sitter nog helt nu.. ska gå igenom den ett par gånger till.. Börjar få lite julkänslor och ja det är ju supermysigt! Har också kommit på att jag måste köpa julklappar snart!! bråttoooom ju! Jag måste även skriva en önskelista själv också men problemet är att jag inte vet alls vad jag vill ha förutom pengar och det är ju sjukt tråkigt! Nån som har tips på vad man kan önska sig? Haha men ska läsa lite bloggar och titta på Lucia häftet. lateeeero:*
Saknar Öland soooom fan



Det är absolut ingen fara! Fixa det när ni har tid, jag har inte heller riktigt hunnit det så dont worry!:)

Kram

2012-12-12 · 18:53:19

sv: tusen tack :D
ja mår bra,själv?:D
kramis♥

2012-12-12 · 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback