Skriv din beskrivning här!

goodbye 2012 and hello 2013

 
Nu är det ett nytt år om bara några timmar vilket betyder ny chans. När jag gjorde det där inlägget om 5 bästa minnen från 2012 inser jag att det faktiskt var ett hyffsat bra år vilket jag inte alls tyckte innan jag gjorde inlägget. Men jag tror att det lätt blir så att man hakar upp sig på allt dåligt istället för att se alla saker som är possitiva. Så det är en sak jag vill ändra på till nästa år. Jag vill försöka tänka på allt possitivt i mitt liv istället för det som är negativt. Eller varför inte bara ta bort allt som är negativt i mitt liv, varför ska jag ädsa energi på något som ändå får mig att må dåligt i slut ändan? Jag vill ju såklart inte bara må bra psykiskt utan fysiskt också så jag ska sätta ingång och träna med Moa och Ronja så fort det nya året dragigt igång på rikitgt. Under 2013 vill jag helt enkelt satsa på att få mig själv och dem människorna runt mig att må som bäst och bara göra saker som får mig att må bra och såklart göra det bästa jag kan med detta år. Personligen tycker jag att det låter helt toppen, eller vad säger ni? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback