Skriv din beskrivning här!

Dag 4 - något som gör mig glad

Mina vänner såklart. Jag är så otroligt att jag har dem här två som mina allra bästavänner då vi alltid har skrattet inom räckhåll när vi umgås och dem två kan alltid få mig på bra humör. Dessutom vet jag att jag kan lite till 110% på att dem alltid kommer finnas där när jag behöver dem som mest och det finns inte ens ord som kan beskriva hur mycket Ronja och Moa betyder för mig. Jag älskar helt enkelt dem med hela mitt hjärta och lite till! 
 
Att resa. Jag blir helt varm i kroppen när jag vet att snart ska jag få se en ny plats det är nog det bästa jag vet, jag får liksom en addrenalinkik utav det och kan vara glad flera veckor innan och efter bara för att jag vet att jag ska få resa, fast vem är inte det? Jag är nog en liten resarmänniska. Det blir aldrig tråkigt att åka till något nytt ställe och se hur dem har det där, det blir verkligen inte det och även om jag bara är 15 år har jag ändå hunnit med en heldel ställen jag velat åka till. New York, Thailand och London är nog på en delad första plats hitils då jag blev förälskad i alla dom ställena direkt. Resa är något som får mig riktigt glad och något jag verkligen älskar. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback