Skriv din beskrivning här!

can't sleep

Jag är helt slut i både huvud och kropp men kan verkligen inte sova då alla möjliga tankar for runt i min hjärna. Det är allt från vad jag ska ha för klänning på nyår, vad jag vill göra för att fira att vi får jullov till om jag verkligen gör rätt val gällande gymnasium och vad jag vill göra med år 2013 som jag inte gjort detta år, snacka om att min hjärna går på högvarv.. Det är egentligen lite sjukt att den ens orkar hålla på när jag har varit trött i princip hela dagen, somnade ju till och med på SO-lektionen! Dock så gillar jag att vara vaken såhär ibland och bara ligga vaken och tänka på allt mellan himmel och jord då det kan behöver ibland. Man behöver helt enkelt en paus från livet då och då och vad är egentligen bättre än att ha musik i lurarna på högsta volym och bara låta tankarna virvla runt såhär på natten? Inte särskilt mycket va? Personligen tycker jag det är en utav det bästa grejerna man kan göra då! Men såklart är det inte lika trevligt om man ska upp med tuppen nästa dag för att gå iväg till skolan eller jobbet. Det är tur att jag har sovmorgon imorgon till 10.10 och att det är sista veckan innan jullov annars hade jag nog inte skrivit det här inlägget med samma glädje. Nej, nu tror jag faktiskt att det är dags för John Blund att göra sitt. Godnatt på er darlings!



Åh vilken fin bild!

2012-12-18 · 07:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback