Skriv din beskrivning här!

Dag 2 - bästa minnena från 2012

Jag letade egenom mina bilder jag tagit 2012 och insåg att jag faktiskt har en massa fina minnen från det här året. Jag kunde ju inte ta alla minnen så jag valde ut dessa som är top 5. 
New York med Moa är nog ett minne jag kommer ha hela livet. Blev kär i den staden redan när vi åkte i taxin på väg till hotellt. Folket, trafiken, de gula taxibilarna, amerikanska frukosten, shoppingen, männen i frak vid hotellet allt är precis som i filmerna och man kan verkligen säga att det här är staden som aldrig sover då både jag och Moa vaknade flera gånger per natt för att det var en bil som tutade, en brandbild som körde förbi eller vad som helst. Det är nog faktiskt en utav mina favorit städer jag varit i än så länge och jag kommer definitivt besöka den igen!
 
Lmfao på Grönan var helt otroligt. Ni som var där vet ju hur stämmingen var, helt underbar! Folk dansade, sjöng med och jag vet inte allt. Härligt var det i alla fall och det är en kväll som ligger varmt om hjärtat. Ska verkligen börja gå på mer konserter, har ju faktiskt redan 3 stycken inbokade inför 2013. 
 
Min födelsedag kommer jag nog heller aldrig glömma. Jag åt god mat med mina bästaste vänner, vi pratade och skrattade som aldrig förr och på slutet överrakade dem mig med en snopptårta(som jag önskade mig), vi hade helt enkelt en trevlig och mysig kväll.  En 15-årsdag kunde jag nog inte önskat. 
 
Malta. Ja, vad ska man säga om Malta förutom att jag hade det helt underbart. Träffade nytt folk, fick bli bättre på engelska och det bästa av allt komma bort från det tråkiga sommarvädret som var i Sverige i år och bara få leva livet borta på Malta i 3 veckor. Många minnen kommer därifrån och dem kommer jag troligtvis bära med mig livet ut. 
 
Ronjas landställe med girlsen var nog en utav höjdpunkerna på sommarlovet om man bortser Malta. När vi alla kom dit och fick se den söta lilla stugen som ligger på toppen av en kulle höll vi alla nog på och tuppa av, finare ställe får man leta efter. Badade, solade, åt god mat, naken bad och otroligt mycket skratt,  vi levde helt enkelt livet där på Ronjas landstället i två nätter. Detta får vi också ta och göra om, eller vad säger ni tjejer? 
 


Hääärlig blogg! :D

2012-12-26 · 19:33:01

Ville bara säga att din blogg är hur fin som helst och att jag hade blivit super glad om du kunde kika in på min och min kompis nya blogg. Kram ♥

2012-12-26 · 21:12:42

Låter som ett bra år! och New Yooork, jag är avis!!

Svar: Ja, hyffsat bra i alla fall! :)
None None

2012-12-27 · 12:56:21

härliga bildeeer! :D

2012-12-30 · 00:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback