Skriv din beskrivning här!

6 december

Hej darling! Jag och Moa stack ju som sagt till mediagymnasiumets öppna hus och jag gillade verkligen den skolan då dom andra jag varit haft en del nackdelar och inte riktigt kännts bra men den ända nackdelen jag kommer på till den här skolan är att den ligger lite längre bort än andra skolor. Men vad gör det igentligen om jag fick en bra känsla av skolan? Vi får väl se, ska fortfarande gå på mer öppna hus men i nu läget lutar det åt mediagymnasiumet. Ska fortsätta att plugga engelska även fast jag inte alls har någon lust med det, det ska bli så sjukt skönt med jullov snart! Hoppas ni haft en bra dag, puss så länge! 
Bjuder på en fin bild på mig och min kusin♥


Härlig bild :)

2012-12-06 · 20:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback