Skriv din beskrivning här!

30/12-2012

Hey beauties! Hur mår ni? själv så mår jag bra! Imorse vaknade jag upp hos Ellen och klädde på mig dirren typ och drog hem och så överaskade vi Storebrorsan med Frulle på sängen.. 18 år och grejjer..Storpojke nu! *stolt lillasyster* ♥ Hehe vi har haft gäster ända sen 12 så att jag har nyss smygit in i rummet för att ta en liten paus.. haha sjukt trött då jag fick nå jävla fnatt inatt! Men ska ut och umgås nu igen.. vi hörs senare.. ska fota min shopping också! hehe pusss&kram!
På riktigt hörlurarna är de bästa köpet jag gjort på länge! Ett par Urbanears plattan, Love them! En liten julklapp till mig själv! heheh red lips och grejjer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback