Skriv din beskrivning här!

2:a december

Hej lovers! Kom precis ut ur duschen och mår betydligt bättre än innan idag. Hann till och med bli så bra att jag orkade med en sväng till skärholmen för att titta på nya jeans till mig som tur var(vilket jag aldrig har med jeans) hittade jag två par, fick till även med mig en tjocktröja, ett linne och ett iphone skal! Jag kan visa imorgon eller något när jag har lite mer ork, hehe. Men ska sätta på ett gossip girl avsnitt och mysa ner mig i sängen tills solsidan börjar, puss på er! 
Glad första advent, btw!


sv: jodå helt ok :)

planer inför morgondagen?

2012-12-02 · 19:48:20

Har också alltid så där megasvårt att hitta jeans!

2012-12-02 · 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback