Skriv din beskrivning här!

25 december

Hur var eran julafton igår? Min var konsigt. Ja, konsitg är nog rätt ord. Men jag tänker inte gå in på detalj då den saken är lite privat. Dessutom vill jag inte att ni ska dömma mig över den här saken då det inte har något med mig och göra och jag tror faktiskt ni skulle kunna göra det. Aja, men såklart var julaftonen bra också. Fick god mat, härligt sällskap och julklappar också. Hela släcken var som sagt samlad, härligt! Ska nog ta och sätta på en film eller något nu eftersom jag fortfarande är lite sliten från igår, puss på er!
Haha, våran jultomte måste nog vara den snyggaste tomten ever.. NOT. Ni kanske inte ser det med hon har en tejpbit runt huvudet som ska hoppa uppe skägget och tomteluvan, fail. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback