Skriv din beskrivning här!

2012-12-20

Ligger pappas och Ericas säng med mina troll och tittar på det regnar köttbullar eller ja den tog nyss slut! Jag är barnvakt för att de skulle iväg och handla julklappar! Idag hade vi mentorsdag i skolan.. gick på lunchen med brudarna och käkade buffé på china och thai gården, mumsigt! Sen gick vi tillbaka till skolan och tittade på victorias secrets fashion show.. sjukt hur snygga de är! Sen åkte jag och Ellen till Stan och köpte lite julklappar, hittade inte alla julklappar jag ville köpa så vi ska tillbaka imorn efter avslutningen! Sen på kvällen så sover förhoppningsvis min älskade skitunge Bellis här! Men vi får se ja jag ska lägga min syster i sängen nu eftersom att hon somnat här bredvid mig och sen ska jag försöka få brorsan att göra samma sak så att jag kan duscha! Vi hörs sen babes pusssss så länge!


söt bild:)

2012-12-20 · 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback