Skriv din beskrivning här!

12/12-12

Hej Darlings! Har hållt på att prova min tomteklänning efter skolan för att se vad jag ska ha till men det blir nog bara ett par vita strumpbyxor, enkelt och bra. Haha, det är sjukt vad vi kommer faila med vårat luciatåg, haha ingen kan typ texterna, vi är nog alla tondöva eller i alla fall så låter det hemskt när vi sjunger men det blir roligt i alla fall men borde nästan filma. Men nu ska jag ta och svara på lite kommentarar innan jag ska locka håret om jag orkar så får vi se om jag har kvar det tills imorgon, kyssar! 


sv: Haha! :)
jo, det är toppen! själv? ^^

2012-12-12 · 19:16:46

Sv: härligt :)

2012-12-12 · 19:27:52

Huvudsaken är att man har roligt :)

2012-12-12 · 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback