Skriv din beskrivning här!

11 december

Godmorgon allihopa! Nej, vänta det är ta mig fan igen god morgon då jag inte sovit en blud inatt, lyckades säkert sova max en halvtimme och jag kan fortfarande inte sova då jag försökt sen 8 imorse, ursh hatar att vara förkyld. Haha, ni skulle allt ta och se mig nu, ligger med två täcken på mig + mjukis byxor och en tjocktröja på mig och påsar under ögonen som går ända ner till fötterna, okej jag ska inte ta och överdiriva till knäna går dom! Haha, fan va både jag och Moa gnäller. Vi har till och med ynkat oss lite med varandra över kik, men det är på rikitgt jätte synd om oss! Aja, hoppas att vi kryar på oss och så får ni ha en mycket bättre dag än vad både jag och Moa kommer att ha, pussar!
 


Jag har en underbar tävling som du ej får missa
Du kanske inte läser min blogg varje dag eller blir de första gången du besöker just mig
Värde över 5000 kr och massa sponsorer till och med en artist som är med

Hoppas vi ses

2012-12-11 · 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback