Skriv din beskrivning här!

Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig

Jag...

- ..älskar att måla mina naglar men kan inte ha nagellacket mer än 1 dag då jag är en riktigt pillig person som inte kan låta bli att pilla bort det.

- ..har inga syskon.

- ...sover oftast på mage då jag tycker att det är skönast.

- ...är en serieperson. Älskar att droga en serie och bara kolla på avsnitt efter avsnitt.

- ...tycker uggs är otroligt fult men använder det ändå då det är så sjukt sköna.

- ...älskar att flyga. Det där pirret i magen när man lyfter och landar är som en drog för mig.

- ...gillar också att åka bil. Det är skönt och harmoniskt på något sätt i alla fall om jag lyssnar på musik eller har något annat att göra.

- ...är sjukt lättskrämd. Jag kan liksom se vem det är men ändå blir jag rädd och skriker som en stucken gris eller som Ronja skrev ''det låter som om någon har dött eller att någon har huggit av benet på dig.''

- ...har en stor crush på Harry Styles och en liten crush på Justin Bieber.

- ...säger alltid att jag vill slå någon i ansiktet när jag blir irriterad. Det behöver inte vara arg-irriterad utan det kan också vara för att jag blir frustrerad över att någon gör något som jag vill gör, förstår ni?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback