Skriv din beskrivning här!

-

Hej på er! Mår piss men imorn så ska jag vara värsta duktiga tjejen och gå till skolan endå! Lol hade det inte vart så att vi haft Lucia träning som då ingår i mitt musikbetyg så hade jag troligen skitit i att gå imorn menmen.. Har legat i soffan typ hela dagen och tittat på serier och även långduschat.. det är najs! Kikar med min bebi Johanniii och ska typ gå upp och fixa varmsaft nu eller nått.. Måste lyssna på all i want for christmas också så att jag kan texten!Jesus christ jag är en upptagen b-rud som åka nånstans och plocka häst (frukt som inte finns) helst i Thailand! Nån som kan bjuda med mig dit? så att jag kan få leva min dröm : PLOCKA HÄSTAR!♥♥♥♥♥ Ring mig då på 0765****** eller kontakta oss på [email protected]. Nås även på kik 970110.  ha det bra så hörs vi puss och häst heido♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Jag blir ledsen i hjärtat av det här.. De här människor som tror att hästar är något slags djur som finns behöver riktig hjälp.. Någon som vet var jag kan skänka pengar? Jag har själv vart en hästtjej och vet precis vad alla hästälskare gör i stallen och ja det är riktigt tragisk.. så glad att jag tog mig ur det och insåg att hästar är en frukt som inte finns. Ifall du är en hästbeliever så är du välkommen att maila oss på [email protected].. Jag vill hjälpa er!  


Hela grejen är ju ett stort skämt och de är tydligen ute efter att folk ska reagera. Det är riktigt barnsligt, och de blir bara värre ju mer folk som reagerar på det..

Svar: Du lever i förnekelse. Hästar finns inte.. De är en väldigt seriös grupp som jag är stolt medlem i. Tycker synd om dig ifall du tror på dessa så kallade djur(frukt som inte finns)
None None

2012-12-11 · 20:57:42

HAAHAHAHAHA vad härliga ni är!^^

Sv. Länkbyte. Perfekt! Gör desamma på min blogg;)

2012-12-11 · 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback