Skriv din beskrivning här!

checka bubbleroom!

Satt och kikade runt lite på datan och hamnade på bubbleroom.se, Brukar inte beställa kläder från internet men blir riktigt sugen nu på massor av kläder! På bubblerooms sida kan ni hitta massor av snygga klänningar, skor, toppar, blusar , skjortor , jeans & ja gud vet vad!Det finns saker för både tjejer och killar! Och det finns något för alla olika stilar! Dom har även Beauty saker - Parfymer, smink, hårvård, nagelsaker osv.  Det är också väldigt enkelt att hitta bra saker som är värdapriset! Får se om jag kanske klickar hem ett par loafers när jag får min månadspeng, i wouldn't mind! Men kika in på Bubbleroom vetja! nu ska jag kika vidare!
Så himla söta&balla på en & samma gång, eller vad säger ni? Finns i kornblå också
riktigt fin jumpsuit, ser ut att vara värsta mysiga tyget och läderbältet är ju pricken över i:et!


skorna i kornblått, men fy vad snyggt!

2012-08-07 · 16:57:27

snyggt

2012-08-07 · 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback