Skriv din beskrivning här!

Skärpa mig

Kom hem för en stund sedan och har kollat på ett avsnitt av Glee, julavsnittet och det fick mig att längta som fasen efter julafton med familj och släckt och nyår med vänner..Både julen och speciellt nyår förra året var hur jävla bra som helst så jag hoppas att det blir lika kul och galet det här året också!
Annars så ska jag snart dra mig ner till gymmet och röra lite på mig, tränade en gång förra veckan vilket inte är ok så ska jag försöka skärpa mig och försöka träna iallfall 3 gånger varje vecka. Har varit utan godis,läsk,chips,bakelser och allt annat onödigt i typ 3 veckor så det är ju perfekt att lägga till träning så att man förhoppningsvis kan se resultat om ett tag!
Ha en bra tisdag! kraaaaaaam :)
WORD
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback