Skriv din beskrivning här!

2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Yes jag började på gymnasiet!

Hur har ditt 2013 varit?

Inte så bra, förlorade min kära farfar.

Blev du kär i år?

Nej

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

1 mars. 

Vad är din största framgång 2013?

nothing special, skolan kanske

Bästa köpet?

meeen vad svårt, köpt massa fina kläder men vi säger Nike air Force skorna :)

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, mat & fika

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa massor, gå ur grundskolan var väl det bästa. Sen att jag har så himla fina vänner!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Undressed - Kim Cesarion, Lived a Lie - You me at six, Thrift shop - Macklemore &  Move - Little mix

Vem har du umgåtts med mest? 

Ronja & Ellen

Har du haft ett förhållande under 2013? 

Nej

Vart reste du under 2013?

Kreta med Ellenpellen!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

längre skollov

Vad gjorde du på din födelsedag?

I don't remember, tror släkten var hos mig

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja farfar skulle inte dött.

Vem saknade du?

Min farfar ♥

De bästa nya människorna du träffade? 

Mina nya klass mates skulle jag säga!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Ta det lugnt, lyssna på dig själv, lova aldrig något du inte kan hålla och ljug inte.

 


å älskar såna där inlägg :D så kul att se var man hunnit göra/inte göra osv under året :)

Du får mer än gärna vara med i tävlingen som finns på min blogg! för nu har du säkert en massa fina julbilder att välja mellan :)
länk till tävlingen: http://fanniekarlssons.blogg.se/2013/december/jultavling.html#comment

Svar: jag bloggar inte här längre utan finns numera på glittrig.devote.se , kika gärna in där också!
None None

2013-12-29 · 21:08:56

det tycker jag verkligen att du ska göra :D

Svar: jag bloggar inte här längre utan finns numera på glittrig.devote.se , kika gärna in där också!
None None

2014-01-02 · 19:41:23

kul att läsa, hoppas du hade ett bra nyår!

Svar: Ja det hade jag, jag bloggar inte här längre utan finns numera på glittrig.devote.se , kika gärna in där också!
None None

2014-01-02 · 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback