Skriv din beskrivning här!

DIY smyckeshängare

 
Jag kan väldigt ofta inte somna på helger/lov, mitt huvud vaknar till fast kroppen egentligen inte vill sova och jag blir oftast pyssel sugen.. Idag fick det bli en smyckes hängare..Den var väldigt lätt att göra och det gick superfort! 
 
Det ända du behöver är en ram och (min är gjord i hård papp & så länge ramen är hård så spelar inte materialet någon roll) ett långt snöre och därefter så snurrar man snöret runt ramen tills ändarna är kanske en decimeter korta och då knyter man ihop de så att man kan hänga upp själva hängaren! Sen kan man hänga upp sina smycken på snöret och jag gjorde även ett hål i ramen där jag drog igenom några längre örhängen.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback