Skriv din beskrivning här!

Xmas is over for this time

Då var denna jul över! Känns bra för nu är det bara en vecka kvar till nyår, wiiiiho.. inte för att jag har några solklara planer förutom att det är med Siri jag ska vara menmen det löser sig! Jag fick en massa fina julklappar igår, en ny vit klocka bland annat, träningshandskar & träningstights (♥) , Lite smink jag önskat mig och presentkort. Jag och min familj var hos min moster och myste, åt och spelade spel fram tills tio nån gång igår, supermysigt! 
 
Idag har jag stor städat mitt rum, så skönt att ha det gjort! Mina planer för dagen är att kanske åka och se Hobbit 2 med Ronja, hoppas på massor av krig.. höhöh någon som sett 2an? kraaaaaaam
En av mina julklappar - Läppstift- Viva la Vida, 83 ¨Kharma¨
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback