Skriv din beskrivning här!

I GOT NO TIME

large.jpg

- Every damn day, no mather what. Don't let people bring you down or make you become someone else. Smile at those bitches and make me proud. No make yourself proud.. 'cause then i'll be proud to -

Nu har skolan verkligen satt igång för mig! jag har två media inlämningar denna vecka varav en är i photoshop och den andra ska vara i form utav en powerpoint + 2 redovisningar på det om sakerna nästa vecka och  samma vecka har jag prov i båda Matte & Idrott , lovely! Nej inte alls, usch. Kan man få lov nu tack? ( 3 veckor kvar tror jag?) Men med detta inlägg vill jag få sagt att bloggen kommer hamna i andra hand tills jag fått kontroll på allt i skolan och skapat nån slags balans.. Men är aktiv på weheartit där jag heter 970110, KRAAAM! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback