Skriv din beskrivning här!

Stupid or fab idea, call it whatevah you want

Denna bild är tagen klockan sex imorse, i am suprised of how pretty i am.
 
Sitter i skolan och funderar på att dö, nej men seriöst. Sov hos Siri inatt eller ¨sov¨, vi var vakna hela natten och kollade på två och en halv film plus det nya TVD avsnittet och pratade en massa .. like that guuuurl, she is like my soulmate. Like for real. Sen började vi fixa oss runt fem och åkte iväg och köpte kaffe runt sju typ innan vi åkte till skolan och ja nu sitter jag och har Estetiskt kommunikation och jag är inte långt ifrån att somna nu... Nej ska försöka hålla mig sysselsatt så att jag inte somnar. Slutar halv två idag så det är sjukt skönt men pusssss!


Snygg!

Svar: Tack! :D
None None

2013-10-18 · 13:07:11

Jättesöt ju ^^

Svar: Hehe tack du! :D
None None

2013-10-18 · 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback