Skriv din beskrivning här!

saker som får en undra...

varför, varför, varför? Nu har vi vårat äckel Svergie i ett jävla nötskal och nej jag tänker fan inte vårda mitt språk för allt som jag hört det senaste veckorna om detta land är ju hemsk, äckligt och pinsamt. 
 
Blir du som 15 åring våldtagen av 5 killar så får inte de något straff, lampan var släckt så du kan inte vara säker på att det verkligen var 5 killar där inne som stod i kö för att våldta dig. Nej du skulle gjort mer än bara säga nej, du skulle ha kämpat emot, ja absolut, en 15 åring mot 5 killar. Du skulle också tänt lampan och kollat vilka det var och sedan haft penna och papper nära så att du kunde skriva upp vilka det var. DÅ kanske killarna fått straff. 
 
Sen kan du ladda ner lite film från internet och få skadestånd på flera hundra tusen och även flera års fängelse. 
 
Sen har vi en pojke som kom hit för 6 år sen, han har skaffat sig en utbildning, lärt sig vårat språk, fått en ny familj, nya vänner och inte gjort ett skit dåligt. Men ändå bestämde de redan 2009 att han ska utvisas ur vårat land för att han som 12 åring kom till Sverige med falska papper, för en 12 åring borde ju veta bättre än så? eller?  Bara för att man fyller 18 år så är man inte helt plötsligt vuxen, Är det verkligen okej att skicka iväg en nybliven 18 åring till sitt ¨hemland¨, han har ingen familj där och kan inte ens språket. Hur fan ska han klara sig där nere? När ska de fatta att detta är hans hemland? det är HÄR han har sin familj, det är DETTA språk han pratar. Han må vara född där men vafan gör det. Jag blir stolt svensk igen när de bankat lite vett i skallen på människorna som bestämmer allt detta.
 
Är det verkligen detta land som jag ska vara stolt över? Är det verkligen detta land som jag ska representera? Welcome to sweden, we'll rape you in group and if you are a immigrant, we'll first let you live here and be happy, find a family, education and shit like that and then we will send you back to your home country again, even though you will have a shitty life there. And do not download movies here, unless you want to live at our glamorous prisons för 10-20 years maybe, did i say welcome to sweden? 
 
För att bryta av mitt bitterfitte mode så måste jag även säga att jag är stolt över hur mycket alla engagerar sig runt om sverige, på twitter, facebook, instagram, bloggar osv. Riktigt värmande och jag hoppas verkligen att Ibbe får stanna.
 
Om ni inte redan gjort det så klicka HÄR för att delta i namninsamlingen, sprid vidare detta så att Ibbe får stanna!
 

large.jpg

large.jpg

large.jpg

 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback