Skriv din beskrivning här!

cropped top

//topp från bikbok//
 
Har haft en riktigt dålig dag, började med att jag försov mig och kom till lektionen en timme försent.. weho. Sen har allt bara varit allmänt segt.. tog mig liksom en och halv timme att komma hem idag pga förseningar med tågen. Det är inte ens vinter och SL funkar ändå inte, yey längtar efter all vinterkaos, mysigt värre ♥ Nej ska ägna massa tid på weheartit nu, inspiration brukar göra mig glad! Kraaaaam
 
 
 


sv: Åh, tackar! ;) jag brukar sova med en ganska slarvigt gjord fiskbensfläta, blir rätt så fina lockar av det! :D

2013-10-22 · 19:58:32

Bikbok :) tack!!

2013-10-22 · 20:27:33

Tack för tipset! :D Ja london kommer bli så himla grymt, längtar massor!!

Snygg topp! Åh längtar verkligen inte till att åka tåg på vintern haha.. SL ställer ju typ alltid till med förseningar :/

2013-10-22 · 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback