Skriv din beskrivning här!

study

 
Bjuder på den sista fina bilden, tyckte mitt ansiktsuttryck var charmigt, or not but whatevz. 
 Ska alldeles strax börja plugga till mitt samhällsprov på torsdag.. ska för engångsskull vara någonlunda förbered tänkte jag. Jag är i vanliga fall en  såndär jobbig person som gör allt i sista sekund men tänkte försöka ändra på det och se om min stress minskar.. wish me good luck!
 


Jätte snyggt! :)

Sv. Ja, dom gör ju det typ hela tiden, haha! Lite synd på samma gång :/

2013-11-19 · 17:04:19

Snygga bilder :D
Är det en byxdress, eller en skjorta med ett skärp i midjan som du har på dig?

Svar: Det är en skjorta med ett skärp i midjan :) taaack :)
None None

2013-11-20 · 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback