Skriv din beskrivning här!

so bitter so sweet

 
Har större delen av den vecka legat i sängen sjuk och kollat glee, cozy. Dock är jag rastlös och har ångest över att jag bör plugga men jag orkar tyvärr inte bry mig sorligt nog. Idag ska jag troligen följa med min mamma och syster till ikea.. har inte riktigt bestämt mig ännu men could be fun. Senare idag ska jag försöka se om någon vill träffa mig, i miss all my friends!
 
Ett meddelande till alla tjejer som röstar på Kevin i Idol, SLUTA, BARA LÄGG AV, HAN KAN INTE SJUNGA OCH HAN SER UT SOM EN FJANT PÅ SCEN. Sluta rösta med era fittor och rösta med öronen, Tack på förhand XOXO bitterglittergirl 


Finis! Trevlig helg :)

Svar: Tack detsamma! :)
None None

2013-11-16 · 12:06:11

snygga byxor!!

Svar: Tack! De är från Monki! :)
None None

2013-11-16 · 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback