Skriv din beskrivning här!

Beyoncé-Grown Woman

När jag hör den här låten och när jag ser den här videon så ångrar jag som FAAAAAAAN att jag inte köpte biljetter till Beyoncés konser som är nästa vecka.Fan. Med tanke på hur bra röst hon har,hennes låtar,hennes koegrafi,hur jäkla bra hon är på att dansa och hur snygg hon är så kan jag nästan garantera att hennes koserter är VÄRLDSKLASS och däför suger det att jag inte har några biljetter :( Men men kommer kanske en nästa gång! Annars så vill jag bara säga att låten är skit bra, man vill blir på så bra humör och så vill man bara dansa röven av sig och aa jag bara älskar den! Videon också, i wish i could dance like that :)
 
Är det någon som ska på konserten? Säg till då! Och skriv om det på eran blogg(om ni har en) så att jag kan läsa om det efteråt och bli avis..haha :)


fin blogg :)

sv: tack så mycket! :) jag med! de är verkligen snygga :)

2013-05-23 · 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback