Skriv din beskrivning här!

Can't Hold Us


 
Nästan 6 timmar senare så är jag tillbaka här framför datorn, tror ni att jag gjorde det som jag sa att jag skulle göra?...dom som känner mig skulle nog gissa på att jag inte gjort något av det meeen HA jag har typ gjort allt förutom att plugga matte och packa haha, men det ordnar sig imorgon ska ni seee! Jag tänkte helt enkelt inte skriva så mycket och ville bara säga Godnatt med den är sjuk jävla sköna låten som sitter ovanför, jag råder er att spela den högt i hörlurarna eller högt på högtalarna eftersom att man bli så glad av den, helst på morgonen innan ni går till skolan så att ni vaknar till liv med ett gott humör ;)
/Ronja


sv. Det ligger i Afrikas Västkust men tillhör Spanien, ligger alltså i Kanarieöarna :)
KRAM

2013-03-28 · 07:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback